Free delivery on purchase over 100 EUR

Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφών Χρημάτων

Πολιτική Επιστροφών & Επιστροφής Χρημάτων

Στην Pantoneclo, η ικανοποίησή σας είναι πάντα η προτεραιότητά μας. Παρόλο που προσπαθούμε να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας σε άριστη κατάσταση, κατανοούμε ότι μπορεί να υπάρξουν απρόοπτα. Αν δεν μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αγορά σας — λόγω μεγέθους, σχεδίου, χρώματος ή οποιουδήποτε άλλου λόγου — μπορείτε εύκολα να την επιστρέψετε χωρίς ταλαιπωρία. Απλά υποβάλετε αίτημα επιστροφής μέσω της ιστοσελίδας της Pantoneclo και ακολουθήστε τις οδηγίες. Η ομάδα μας θα φροντίσει για τα υπόλοιπα.

Η παρούσα Πολιτική Επιστροφών & Επιστροφής Χρημάτων εξηγεί πώς μπορείτε να επιστρέψετε την αγορά σας και πώς γίνεται η διαδικασία επιστροφής χρημάτων, ώστε να ψωνίζετε πάντα με σιγουριά.

1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης (Προθεσμία Υπαναχώρησης)

Σύμφωνα με την Οδηγία για τα Δικαιώματα Καταναλωτών της ΕΕ (2011/83/ΕΕ), έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την αγορά εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας — χωρίς να δώσετε εξηγήσεις. Αυτή η περίοδος ονομάζεται «προθεσμία υπαναχώρησης» και σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας για οποιονδήποτε λόγο.

Πώς να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, ενημερώστε μας εντός της 14ήμερης προθεσμίας υποβάλλοντας αίτημα επιστροφής μέσω της ιστοσελίδας μας: https://pantoneclo.at/guest/return

1.2 Προϋποθέσεις Επιστροφής

Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, το προϊόν πρέπει να πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

- Να είναι σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο και αδιάπλυτο.

- Να φέρει όλα τα αρχικά καρτελάκια.

- Να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία.

- Να συμπεριληφθεί αντίγραφο του αρχικού τιμολογίου για την ταυτοποίηση της παραγγελίας.

1.3 Εξαιρέσεις

Για λόγους υγιεινής, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε συγκεκριμένα προϊόντα, όπως:

- Εσώρουχα

- Μαγιό

Αυτά τα προϊόντα επιστρέφονται μόνο αν είναι ελαττωματικά ή αν παραλάβατε λάθος προϊόν.

2. Πώς να επιστρέψετε ένα προϊόν

Η Pantoneclo προσφέρει δύο διαδικασίες επιστροφής, ανάλογα με το αν η αγορά έγινε ως εγγεγραμμένος χρήστης ή ως επισκέπτης.

A. Αν αγοράσατε ως εγγεγραμμένος χρήστης:

- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο www.pantoneclo.at

- Μεταβείτε στις «Οι Παραγγελίες μου» και επιλέξτε την παραγγελία και το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε.

- Επιλέξτε τον λόγο επιστροφής και δώστε μια σύντομη εξήγηση.

- Για πληρωμές με Αντικαταβολή, καταχωρήστε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού:

- Όνομα δικαιούχου

- Όνομα τράπεζας

- IBAN

- BIC / SWIFT code

- Τσεκάρετε το πεδίο που δηλώνει ότι έχετε διαβάσει την Πολιτική Επιστροφών & Επιστροφής Χρημάτων.

- Πατήστε «Αποστολή Αιτήματος».

- Συμπεριλάβετε αντίγραφο τιμολογίου στο δέμα.

- Συσκευάστε το προϊόν προσεκτικά και στείλτε το στη διεύθυνση επιστροφής με εταιρεία αποστολής που παρέχει αριθμό παρακολούθησης.

B. Αν αγοράσατε ως επισκέπτης:

- Επισκεφθείτε το https://pantoneclo.at/guest/return

- Συμπληρώστε τον αριθμό τιμολογίου και το email σας.

- Επιλέξτε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε.

- Επιλέξτε λόγο επιστροφής και δώστε μια σύντομη εξήγηση.

- Για πληρωμές με Αντικαταβολή, καταχωρήστε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού:

- Όνομα δικαιούχου

- Όνομα τράπεζας

- IBAN

- BIC / SWIFT code

- Τσεκάρετε το πεδίο που δηλώνει ότι έχετε διαβάσει την Πολιτική Επιστροφών & Επιστροφής Χρημάτων.

- Πατήστε «Αποστολή Αιτήματος».

- Συμπεριλάβετε αντίγραφο τιμολογίου στο δέμα.

- Συσκευάστε το προϊόν προσεκτικά και στείλτε το στη διεύθυνση επιστροφής με εταιρεία αποστολής που παρέχει αριθμό παρακολούθησης.

 

3. Στείλτε το πακέτο: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε τοπική ταχυδρομική ή μεταφορική υπηρεσία για να στείλετε το δέμα στη διεύθυνση επιστροφής:

Packeta International

97490792

Γενικής Ταξιδιωτικής οδού Θεσσαλονίκης

Εσωτερική Περιφερειακή Οδός (Εσωτερική Περιφερειακή Οδός)

ΘΕΣΗ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΟΣΕ - Πάροδος

Σοφ.Βενιζέλου

54628 Θεσσαλονίκη

Τηλέφωνο παραλήπτη: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δικό σας τηλέφωνο 

Email: [email protected]

Σημαντικό: Μην αποστείλετε το δέμα με αντικαταβολή (COD) — η αποθήκη επιστροφών μας δεν δέχεται ούτε επεξεργάζεται τέτοιες αποστολές και θα απορρίπτονται. Το μόνο κόστος που αναλαμβάνετε είναι αυτό της αποστολής προς τη διεύθυνση επιστροφής. Μόλις το παραλάβουμε, εμείς θα αναλάβουμε όλα τα υπόλοιπα — συμπεριλαμβανομένης της επεξεργασίας και της επιστροφής χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

 

4. Κόστος Επιστροφής

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή προς το τοπικό κέντρο επιστροφών βαρύνουν εσάς. Μόλις η επιστροφή φτάσει στο τοπικό κέντρο, η Pantoneclo καλύπτει τα διεθνή έξοδα αποστολής προς την κεντρική αποθήκη στη Σλοβενία.

Χρησιμοποιείτε πάντα υπηρεσία αποστολής με παρακολούθηση και κρατήστε την απόδειξη αποστολής μέχρι να ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση απώλειας του δέματος, η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο με την προσκόμιση έγκυρου αποδεικτικού αποστολής.

5. Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων

Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται ως εξής:

- Προπληρωμένες παραγγελίες: Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στην αρχική μέθοδο πληρωμής (πιστωτική/χρεωστική κάρτα).

- Πληρωμές με Αντικαταβολή: Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία του λογαριασμού σας έχουν καταχωρηθεί σωστά στην πλατφόρμα επιστροφών.

Σημαντικό: Επιστρεφόμενα προϊόντα που δείχνουν σημάδια χρήσης ή φθοράς ενδέχεται να επιστραφούν με μερική επιστροφή χρημάτων ανάλογα με την κατάσταση του προϊόντος.

Για οποιαδήποτε απορία ή βοήθεια κατά τη διαδικασία επιστροφής, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο [email protected]. Είμαστε πάντα εδώ για να διασφαλίσουμε ότι η εμπειρία σας στην Pantoneclo παραμένει θετική.

Subscribe to our Newsletter

We handpick the very best deals, trends and products news making sure you never miss a thing

Follow Us

PANTONECLO © All rights reserved, all data are protected by the EU intellectual property.